Filmovi za prikaz informacija i tehnologija ionskog premaza

Izvor članka: Zhenhua vakuum
Pročitano:10
Objavljeno:23-05-25

1. Vrsta filma na informacijskom displeju

22ead8c2989dffc0afc4f782828e370

Pored TFT-LCD i OLED tankih filmova, informacioni displej takođe uključuje filmove sa elektrodama ožičenja i filmove sa prozirnim pikselnim elektrodama na displeju. Proces premazivanja je osnovni proces TFT-LCD i OLED ekrana.Sa kontinuiranim napretkom tehnologije prikaza informacija, zahtjevi za performansama tankih filmova u području prikaza informacija postaju sve strožiji, zahtijevajući preciznu kontrolu parametara kao što su uniformnost, debljina, hrapavost površine, otpornost i dielektrična konstanta.1. Vrsta filma na informacijskom displeju

Pored TFT-LCD i OLED tankih filmova, informacioni displej takođe uključuje filmove sa elektrodama ožičenja i filmove sa prozirnim pikselnim elektrodama na displeju. Proces premazivanja je osnovni proces TFT-LCD i OLED ekrana.Sa kontinuiranim napretkom tehnologije prikaza informacija, zahtjevi za performansama tankih filmova u području prikaza informacija postaju sve strožiji, zahtijevajući preciznu kontrolu parametara kao što su uniformnost, debljina, hrapavost površine, otpornost i dielektrična konstanta.

2. Veličina ravnih displeja

U industriji ravnih displeja, veličina staklene podloge koja se koristi u proizvodnoj liniji obično se koristi za podelu linije. U proizvodnji se obično prvo proizvodi podloga velikih dimenzija, a zatim se reže na veličinu ekrana proizvoda.Što je veća veličina podloge, to je pogodnija za pripremu displeja velikih dimenzija. Trenutno je TFT-LCD razvijen da bude prikladan za proizvodnju linije 50in + displej 11 generacije (3000mmx3320mm), dok je OLED ekran razvijen da bude pogodan za proizvodnju linije 6 generacije 18~37in + displej (1500mmx1850mm). Iako veličina staklene podloge nije direktno povezana sa konačnim performansama proizvoda za ekran, obrada supstrata velikih dimenzija ima veću produktivnost i nižu cenu.Stoga je obrada panela velikih dimenzija važan smjer razvoja industrije prikaza informacija.Međutim, obrada velikih površina će se suočiti i s problemom loše uniformnosti i niske odlične stope, koji se uglavnom rješava nadogradnjom procesne opreme i poboljšanjem tehnologije.

S druge strane, potrebno je uzeti u obzir temperaturu nosivosti podloge prilikom obrade filma za prikaz informacija.Smanjenje temperature procesa može efikasno proširiti polje primene filma za prikaz informacija i smanjiti troškove.Istovremeno, s razvojem fleksibilnih uređaja za prikaz, fleksibilne podloge koje nisu otporne na visoke temperature (uglavnom uključujući ultra tanko staklo, meku plastiku i drvena vlakna) imaju strože zahtjeve za tehnologijom niskih temperatura.Trenutno, najčešće korišćene fleksibilne polimerne plastične podloge generalno mogu da izdrže temperature ispod 300℃, uključujući poliimin (PI), poliaril jedinjenja (PAR) i polietilen tereftalat (PET).

U poređenju sa drugim metodama premaza,Tehnologija jonskog premazamože učinkovito smanjiti temperaturu procesa pripreme tankog filma, pripremljeni film za prikaz informacija ima odlične performanse, ujednačenost proizvodnje velike površine, može zadovoljiti potrebe uređaja za prikaz, visoku izvrsnu brzinu, tako da se tehnologija ionskog premaza široko koristi u industrijskoj proizvodnji filma za prikaz informacija i naučna istraživanja.Tehnologija ionskog premaza je osnovna tehnologija u polju prikaza informacija, koja promovira nastanak, primjenu i napredak TFT-LCD i OLED-a.

Vrijeme objave: 25.05.2023